[Epitesz-barkacs] lemez 1mm vágás

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2014. Nov. 12., Sze, 22:00:15 CET

Vajk Fekete wrote:

> Csináltattam egy rozsdamentes kürtőt, amin van egy nyílás ahova menne
> be az elszívó gép maga. A nyílás 2mm-el kisebb lett mint kell. Mi a
> fészkes fenével tudok egy 1.2mm rm lemezből 28cm hosszon 2mm-t
> levágni?? Ráadásul ez egy belső nyílás egyik oldala.

Ha van hol elkezdeni, nekem van áttételes kézi lemezollóm.
Ha viszont netán berakható a karos lemezolló alá, az is van. Mindkettőhöz sajnos
ide kell jönni.

Másik megoldás: 1mm-es flex. Ezzel akkor is bele lehet vágni, ha nincs bekezdési
lehetőség a szélén. Cserébe viszont sorjázgatni kell, mert durván sorjás lesz.