[Epitesz-barkacs] Válasz: lemez 1mm vágás

Szlifka Tibor szlifka.tibor at gmail.com
2014. Nov. 13., Cs, 10:04:58 CET

Értettem a feladatot elsőre is. Ha lenne mostanság kis szabadidőm,
akár meg is csinálnám (a jövőben amúgy is fémekkel szándékozom
foglalkozni, szeretem csinálni, kérdés összejön-e úgy az életem na meg
az anyagiak). Némi tapasztalat kell hozzá, hogy ne csússzon meg az
elején, ne ugráljon el (tilos ehhez a vastagsághoz új korongot
használni, mint ahogy túl kopottat is), utána sokkal könnyebb. Nem
egyszer kellett ilyet csinálnom.
De ha nem akarsz belevágni, akkor is sokkal jobban jársz, ha egy ilyen
vágókorong oldalával csiszolod, mint bármilyen csiszolókoronggal.
Ebben az esetben új korongot is használhatsz).
--
tibi