[Epitesz-barkacs] Tolóajtóra kilincs

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2014. Nov. 21., P, 17:08:06 CET

hozso_001 at freemail.hu wrote:

>    Egyébként pontosan az én saját álláspontomat vázoltad! :D
> Mármint a résekkel és a szellentéssel meg a hangszigeteléssel
> kapcsolatban... :D

Akkor nyitott :-) kapukat döngettem.

>    Apropó! Ahogy Te is írtad, bennem is felmerült, hogy le kellene
> cserélni az egészet hagyományos ajtóra. A zsanéroknak a helye
> megvan. (Furatok az ajtófélfában, láthatóan valami menetes
> dolog volt beléjük hajtva.) Ezek a zsanérok szabványosak
> és kaphatóak a sarki barkácsboltban? Meg az ajtók is?

Régen ez a menetes zsanér nagyon gyakori volt, most nem tudom, mi az ábra.
Van neki egy nagy előnye: mm-enként állítható az ajtón is meg az ajtófélfában
is, szóval elvileg egész jól beállítható az ajtó utólag is.

>    A baj ott van, hogy ha lebombázom a tolóajtót és nem sikerül
> a hagyományos ajtó átcserélése, akkor ajtó nélkül maradok...
> a bérlő pedig a hétvégén már költözik. Pfff...

Szerintem utólag, amikor már ott van a bérlő, akkor is meg lehet csinálni. Azt
nem tudom, hogy külön csak ajtót lehet-e venni, de majd a többiek megmondják.