[Epitesz-barkacs] vízvezeték magasan

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2014. Nov. 21., P, 17:59:01 CET

Hofferek Attila wrote:
> Italtechnikai csőnek hívják és akár 1mm-es is van belőle.
> Bírja a hőt, a hideget, a savakat, a nyomást, mindent.

Akkor ez egy jó megoldás, gondolom van hozzá ezmegaz, szóval lehet a végén
vízcsap vagy ami kell.

Különben én elfogadom, hogy marha jó dolog ez az ötrétegű, de azt nem tudom
felfogni, hogy miért mindent ezekkel a tizensok mm-es belső átmérőkkel szeretnek
szerelni, amikor tutira nincs szükség rá, és jól megkeserítik hosszú évekre a
melegvíz-használók életét. Még akkor is kellemetlen, ha csak mondjuk 5 métert
kell vezetni. Igaz, megszokják az emberek, de értelmetlen rákényszeríteni ilyen
megszokásokra bárkit is. És akkor még a vízpazarlásról nem is esett szó. Minden
vízhasználatnál ki kell engedni egy csomó vizet a melegig.