[Epitesz-barkacs] vízvezeték magasan

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2014. Nov. 22., Szo, 00:43:37 CET

Vajk Fekete wrote:
> itt valami furasag van, de nagyon.
>
> azt mondja hogy a 25m 25mm locsolocsovemen 20liter/percnel szinte
> nincs nyomasveszteseg. ekozben valojaban a halozati 3 bar keves ahhoz
> hogy egyaltalan jojjon belole 20liter/perccel a viz. lehet hogy ha a
> kerticsapra tennem a merot, az lenne hogy ha kinyitom ott mar nincs
> csak 2 bar, mert 1 elmegy a halozaton magan?

Lehet, hogy egy rövid csődarabbal kéne elsőre kipróbálni, azzal mérni vízáramot,
utána a hosszúval.

Ha olyan idő van, amikor az emberek szeretnek locsolni, néha már az utcán is
nagyon szerény a nyomás. Volt egy időszak régen, amikor piszok dühös voltam,
mert pár utcával lejjebb láttam, hogy főleg öregek pisiltetik a slagot (tényleg
csak úgy jött), mi meg nem tudtuk megfürdetni a gyerekeket, mert abszolút nem
jött a víz. Vagy jó korán kellett fürdetni, vagy este bőven 10 után.