[Epitesz-barkacs] vízvezeték magasan

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2014. Nov. 22., Szo, 09:20:52 CET

Jol ertem-e a fizikat:

van egy nyomaspufferem. ami korlatlanul tud adott nyomason szolgaltatni.
mondjuk egy medence aljan egy lyuk.

ha kinyitom, a tomegaram akkora lesz, amin maganak a lyuknak a nyomasesese
megegyezik a taplalo nyomassal. egy lyuknak is van nyomasesese.
ha teszek ra egy slagot, akkor a tomegaram akkora lesz, amin a lyuk es a
slag szumma nyomasesese megegyezik a taplalo nyomassal.

?

Vajk