[Epitesz-barkacs] vízvezeték magasan

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2014. Nov. 22., Szo, 14:29:48 CET

Minimális rendelés 3000 méter:)
pi

----- Original Message -----
From: "Szlifka Tibor" <szlifka.tibor at gmail.com>
To: "Amatőr építészek és barkácsolók klubja"
<epitesz at lists.javaforum.hu>
Sent: Saturday, November 22, 2014 12:05 PM
Subject: Re: [Epitesz-barkacs] vízvezeték magasan

Festo PLN tömlő fém fittingekkel. Élelmiszeripari, gyorscsatlakozókkal
szerelhető, nyomásálló, 16mm-es külső (12mm belső) átmérőig. Nem tudom
milyen meleg a víz, de 60C-ig egészen biztosan nem lesz baj. Mivel
hajlékony, csak át tolod a teljes hosszon, elejére és végére fitting a
csatlakozáshoz és ha nem éri külső behatás, a büdös életben nem fog
szétmenni sehol. Csak arra figyelj, hogy ne törd meg (hajlékony ugyan,
de nagyon kemény). 10mm-es külsővel 920Ft+sarc/m.
--
tibi

Pataki István <pataki.istvan at freemail.hu> írta (2014. november 21.
15:11):