[Epitesz-barkacs] LED szalag

szlretro szlretro at freemail.hu
2014. Nov. 24., H, 20:09:57 CET

Hello szepygab,

2014. november 24., 19:29:54, írtad:

sgc> Sziasztok!

sgc> Derítő világítást csinálok 5630-as LED szalaggal. 14,4 W/m a specifikált
sgc> teljesítménye és az 1 cm széles szalag eléggé melegszik.
sgc> Tartok tőle, hogy a vakolt beton gerenda nem lesz elég hűtőbordának.
sgc> Szeretném elkerülni az alu profiil használatát, mert minél inkább síkban
sgc> tartanám az egészet.
sgc> Létezik pártized mm vastag, öntapadós alu szalag? Szerintem 3 cm közepére
sgc> ha odaragasztom, az csak hűtene rajta annyit, hogy ne nyírja ki önmagát.

Bocs, ha hulyeseget irok, de a legtechnikai "ducktape" (ami igazabol
csak aluszalag) nem eleg? Vastagsagot nem tudom, de lehet megfelel
neked.

udv,
L.

--
Üdvözlettel,
 szlretro                            mailto:szlretro at freemail.hu

"bomba, tnt, kensav, H2SO4, saletromsav,HNO3, glicerin HOCH2CH(OH)CH2OH"

---
A levél vírus, és rosszindulatú kód mentes, mert az avast! Antivirus védelme ellenőrizte azt.