[Epitesz-barkacs] LED szalag

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2014. Nov. 24., H, 21:48:35 CET

nekem egy 12W/m szalagom van.

1. feltekertem egy hengerre, es feltartottam a plafonhoz. messze sotetebb
volt a szobaban a 60W leddel mint a 23W kompakt fenycsovel
2. melegedett mint atom. nagyon ugy tunt, hogy nem a ledek, hanem a szalag.
sok neki az 5A. minimum ketoldali betap, de inkabb felvagni kisebbekre, es
azokat kulon taplalni.

Vajk