[Epitesz-barkacs] LED szalag

szlretro szlretro at freemail.hu
2014. Nov. 26., Sze, 18:24:05 CET

Hello szepygab,

2014. november 24., 20:50:08, írtad:

sgc> szlretro írta 24 Nov 2014  20:09 levelében:
> [...]
sgc> egyszer láttam aluból, de manapság mindenütt csak a fémesen csillogó
sgc> hajszálvékony műanyag fóliát látom.

Hattttoooo, en utoljara a praktikerben vettem 2 tekerccsel is, mert
meglepoen olcso volt (50mm x 6m olyan 500Ft korul), de az aluminimum
rendesen. Muanyagot meg nem is lattam, bevallom oszinten...

--
Üdvözlettel,
 szlretro                            mailto:szlretro at freemail.hu

"bomba, tnt, kensav, H2SO4, saletromsav,HNO3, glicerin HOCH2CH(OH)CH2OH"

---
A levél vírus, és rosszindulatú kód mentes, mert az avast! Antivirus védelme ellenőrizte azt.