[Epitesz-barkacs] Nagyon jó cuccok, most szereztem be őket

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2014. Nov. 27., Cs, 10:30:56 CET

Szervusz Endre!

> a plr15 helyett a glm30-ra jobban vágytam volna, de mindenképp ma kellett
> egy távolságmérő is, végül nem bántam meg.

Ennyit fogtok magatok dolgozni a házon? Jó sűrűn kell mérni, mert a mi
házunk is 10 centivel szélesebb lett, mint a terven. Mondjuk kellett
az a 10 cm, de azért közben okozott bonyodalmakat.

Annó a "hőskorban" még dokumentáltam is:
http://bamer.hu/haz/
aztán már nem, mert lett gyerek. Az izgi részek lemaradtak.

szia: Balázs