[Epitesz-barkacs] Válasz: szögvas

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2014. Nov. 30., V, 13:46:23 CET

Fúrni egyáltalán nem akarsz? Mert az L alumínium normálisan mutat festés
nélkül is, ha kevés kell, bármelyik barkácsáruház, ha több, akkor a
Szabolcs utcai bolt, ha mégtöbb, akkor alumíniumos gyár, mint Amari,
Metalloglobus meg ilyenek.

Egyébként a spray festékszóróval még a lefestése sem egy nagy ügy.

Gábor