[Epitesz-barkacs] szögvas

Beka beka63 at freemail.hu
2014. Nov. 30., V, 13:54:40 CET

Hello Pataki István!

> Igen, a polcot tartja az oldalához.
> Könyvespolc lesz, tehát súly is lesz rajta.
> A kérdésem az, melyik boltba vagy áruházba
> menjek célirányosan Buda vagy Pest körzetében?

Soroksári úton ott az OBI a híd mellett.
Meglepő mennyiségű polcos dolguk van!

Rengeteg különböző polcdeszka is van, méretre szabva
fenyőből, másból, bútorlapból + lapszabászatuk is van.

Rengeteg féle fajta polctartó is van. Ha nem is veszed
meg, de megnézni őket mindenképp érdemes, mert ha
másra nem is, ötletadónak mindenképp jók.

Például van olyan is, hogy két valamit felcsavarozol
a falra, aztán ezekbe akasztgatod be a polctartókat.
El lehet dönteni, hogy a pénzed hagyod ott a boltban,
vagy a szabadidődet áldozod be otthon.

Ha meg nagyon olcsó kell, akkor én a legutóbb
azt csináltam, hogy cseréplécet (ez a legolcsóbb)
aprítottam méretes darabokra, majd a kívánt helyen
meglyuggattam őket. Részemről nem csavaroztam
be a polcokat, csak a cseréplécből leszabott tartókat.
A szekrényt magát a hátlapja tartja egyben, a polcok
pedig a súlyuktól eleve bent maradnak a helyükön.

Szóval a polcépítés anyag, idő, hely, és pénz kérdése.

Épp készülök is polcot építeni egy halom adott anyagból,
amit egy jóindulatú szomszédom sózott rám, mert látta,
hogy fával fűtünk. Csak ugye mikor megláttam azt
a rengeteg gyönyörű deszkát, nem bírtam a véremmel,
ezért nem tüzelő lesz belőle.

    Géza