[Epitesz-barkacs] polikarbonat kerdes

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2014. Okt. 6., H, 11:39:51 CEST

> Sztem nem nagy eretnekség, inkább mechanikailag gyengébb abban az irányban.
> A csavarok alá meg úgyis gumialátétet tezsle, nem megy ott be víz.

Akkor így lesz. 40 centinként alá lesz támasztva, valahogy kibírja. Ha
pedig belemegy a víz, fúrok rá alulról lyukat és kifolyik (-:

Tényleg, mi a helyzet a hőtágulással? Vaskeretre rakok 125*335 cm-es
táblát. A támaszok folyásiránnyal párhuzamosak (ezek 125 centisek),
azokon gondoltam megfogni a táblát, meg az alsó-felső élénél.

köszönöm, szia: Balázs