[Epitesz-barkacs] Kályha szigetelés

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2014. Okt. 11., Szo, 00:04:52 CEST

Fogalmam sincs, de a kályha fala jó forró tud lenni. Szerintem olyan
60-80 fok biztos.
Az etc-n KJ ajánlotta, hogy OSB és ráragasztva hungarocell, lehet hogy
akkor egy odatámasztott OSB, és nekidöntve az ágybetét már jó is lenne.

Viszont szivacs matracot, 90x200-asat 20 rugó alatt nem nagyon tudok,
annyiból már kijön a Tektalan tábla is, és annak valszeg sokkal jobb a
hőszigetelő képessége.

Gábor