[Epitesz-barkacs] Válasz: Re: Kályha szigetelés

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2014. Okt. 11., Szo, 07:33:20 CEST

Hofferek Attila wrote:
> [...]

Ezért kellene mérni.

Van egy újabb ötletem:
Ha már megvan a hőmérséklet, és hozzá a megfelelő hőszigetelő anyag, legyen az
bármi is, ami tábla és nem kemény:

Kell 2-3 db tenyérnyi vaslemez, aminek a közepébe valami szögfélét kell
hegeszteni ferdén.

Ezeket szilóval felragasztani a kályhacsempékre viszonylag magasabbra úgy, hogy
a szögfélék ferdén felfelé álljanak.
Ezekre mintegy rá lehet akasztani a hőszigetelő táblát úgy, hogy végig eléggé
feküdjön a felületre, és ne kelljen semmivel megtámasztani.

A többi csak drapéria, dekoráció kérdése.

A végén elég könnyű leszedni a lemezeket a csempékről úgy, hogy azok sértetlenek
maradjanak.