[Epitesz-barkacs] Kályha szigetelés

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2014. Okt. 11., Szo, 10:30:55 CEST

Az a kerdes hogy valami ideiglenes olcso csunya megoldas kell, aminek
esetleg az alkatreszei kesobb hasznosithatoak, vagy valami kulturaltan
kinezo?
Gondolom ha nem hasznaljatok a szobat, akkor nem szamit a kinezes.

En szereznek nagy kartondobozokat, azokbol szabnek egy megfelelo meretu
dobozt, lefestenem diszperzittel es kitomnem olcso uveggyapottal.

Vajk