[Epitesz-barkacs] Kályha szigetelés

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2014. Okt. 11., Szo, 16:33:49 CEST

Zsiráf Zsiráfovics wrote:

> Szerintem az alapvető kérdés, hogy milyen előnyre számítasz ettől?
> Ugyanis hiába takarod le, attól még a másik szoba felé nem jut több
> meleg.

Hú, ez érdekes és elég vad felvetés. Ha így van, az gáz, sőt, ha ennek a
szobának van jelentős közös fala a lakott térrel, hátrány is lehet, mert azon a
falon a fűtetlen szoba felé sok hő fog távozni, ami a cserépkályha belső feléről
származhat csak.

Tényleg lehet, hogy a kályha hátuljának a leszigetelése által bentmaradt hő
kimegy a kéményen?

Hát szóval kísérletezni kell a fűtési idényben.