[Epitesz-barkacs] Balta

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2014. Okt. 19., V, 13:45:08 CEST

nem vagyok muvelt ebben a temaban, viszont regebben eleg sok gyujtost
hasogattam nagytetelben. volt hogy egy-ket nap alatt az egesz telire valot,
felvagva volt vagy fel m3.

amirol eddig nem volt szo, az az elhossz. a hasitofejszenek kicsi, mert az
ugyis hasitani fog. ha vekonyat akarsz lehasitani, akkor ez nem jo, mert
kitorik a levagott darab, nem hasad le az egesz.

az en baltam nyele ugy 40 centi korul lehet, es szep ives nagy ele van. a
negybe hasitott 30-35cm atmeroju vagy kisebb kuglit szepen ugyanazzal
felszeleteltem inkabb 2cm vastagra, es utanna azokat 2-3cm darabokra
elpattintgattam.

a legtobb tuzifa nedvesen jobban hasad. kivetel talan a nyarfa.

Vajk