[Epitesz-barkacs] Balta

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2014. Okt. 20., H, 10:03:15 CEST

Ja, az etc-n ezt is ajánlotta valaki, csak már elfelejtettem. Az én
kályhámnak eléggé kicsi az ajtaja és a tűztere is, de azért majd
kipróbálom. Jó kérdés lenne, hogy ha gyorsabban ég le, vagy lassabban a
cucc, az hatásfokilag milyen. Alulról begyújtva olyan meleg lett a
kályha, még egy nap elteltével is meleg volt, és 1-2 óra után le
lehetett zárni. Ha lassan ég le, nem biztos hogy van kedve azért
éjszakába menően fennmaradni az embernek, de ha így kevesebb energia
megy ki a kéményen, megérheti. Ami azért gyanús, mert ha később zárod le
a kályhát, hosszabb ideig szellőzik kifelé (és szívja be a hideget a
lakásba).

Gábor