[Epitesz-barkacs] Balta

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2014. Okt. 20., H, 13:15:01 CEST

Varga Tibor wrote:

> Izomláz ellen C vitamint kell szedni.
> Óránként 1000mg-os adagokban, 1-1 pohár vízzel amíg el nem múlik.

És mennyi idő alatt múlik el? :-)
Eszembe jut erről egy eset, konkrét ismerős. Agykontrollos.
Ott voltunk éppen, amikor a konyhában elvágta a kezét, aztán hamarosan jött
felmutatva az ujját, hogy "elállítottam a vérzést agykontrollal!!!!"
Csak utólag jutott eszembe, hogy azt kellett volna mondanom, hogy most vágd el
kicsit máshol, és mutasd meg, hogy tudod a vérzés elállását megakadályozni
agykontrollal. :-)

(Mert, hogy az izomláz is elmúlik ugye. A nagy szám az lenne, ha van olyan
anyag, ami megakadályozza, hogy elmúljon az izomláz. :-) )

> Viszont a Fiskarsból bevált az olló, a kés, a szünetmentes, amíg
> gyártottak ilyet, de nem vált be a forgó nyelű metszőolló.

Pedig tök jó az a forgónyelű, csak egy dolgot kúrtak el rajta, de azt nagyon: a
pengék alakját és vastagságát.

Alakjában az a baj, hogy van egy olyan pozíció, ahol nincs meg a találkozásnál a
kellő szög a kettő között, ezért hajlamos egymásba vágni.
A vastagság miatt meg simán kihajlik, ha túl nagy terhelést kap.

Különben a módi nem rossz, tényleg jelentősen lecsökkenti a szükséges erőt.