[Epitesz-barkacs] Balta

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2014. Okt. 20., H, 14:49:47 CEST

de gondolom nem hosszutavu verseny volt? en nem vagyok egy sportember,
viszont evente parszor szoktam elmenni hosszabb kerekparozasokra, ilyen
reggeltol estig nyeregben stilusuakra. ilyenkor az izomgorcs megelozesere
magnezium pezsgotablettat iszom az ajanlott napi adag sokszorosaban, es
azota sosincs gorcsom.

Vajk