[Epitesz-barkacs] Balta

Varga Tibor vargat61 at gmail.com
2014. Okt. 20., H, 15:43:46 CEST

Sziasztok!
Gábor!

 Tudtommal kétféle izomláz létezik, egyik a hosszú, cardio-jellegű
> edzéstől, amikor felszaporodik a sok tejsav az izomzatban.

El tudom képzelni, hogy a tejsavat kívülről bejuttatva, is elő lehet idézni
izomlázat.
Azt nem tudom, hogy az emésztőrendszeren keresztül be lehet-e juttatni.

> A másik, a nagy erőkifejtéstől, amikor egy csomó mikrosérülés jön létre,
> elszakadnak az izomsejtek, és végülis ezek regenerálódásától lesz erősebb
> az ember. A c vitamin talán ebben az utóbbi folyamatban tud egy kicsit
> besegíteni. de én nem mernék ilyen dózist bevinni.
> egyébként ha megeszem napi 2 db paprikát, már akkor elkezdem kipisilni az
> ascorbin savat, szóval nem is vagyok biztos benne, hogy az extra adag
> szintetikus C vitamin bevitelnek van-e bármi értelme.

Csak egy gondolatébresztő:
Szedtél már antibiotikumot vagy más gyógyszert amit rendszeresen szedni
kellett és észrevetted, hogy a vizeleten keresztül ürül?
Használt?

Ha használt, akkor miért feltételezed, hogy a C vitamint felesleges tovább
szedni, ha ürül a vizeleten keresztül?

Semmiképpen sem kötözködni akarok, csak azt szeretném elérni, hogy
gondolkodj el ezen!
Saját megfigyelésednek higgy!
Ha van merszed kipróbálni.
:-)

Egyébként a túladagolás enyhébb formája a felfúvódás, ez erősebb formája a
hasmenés.
Ezeket megelőzendő kell a víz és hogy ne egyszerre szedjen be az ember egy
hatalmas adagot, hanem rendesen elosztva.

Üdv. Tibi