[Epitesz-barkacs] krova dugókulcsátalakító

njjano njjano at firegate.hdsnet.hu
2014. Okt. 21., K, 00:36:35 CEST

---------- Original Message -----------
From: Hofferek Attila <hofi at soka.co.hu>
To: Amatőr építészek és barkácsolók  klubja <epitesz at lists.javaforum.hu>
Sent: Mon, 20 Oct 2014 09:46:31 +0200
Subject: [Epitesz-barkacs] krova dugókulcs átalakít ó

> Hello,
> van nekem egy krova készletem, aminek a négyszög alakú
> rugós golyós szerszám befogadó része a racsnis hajtókarból
> áll ki, a szerszámok hozzá meg négyszög alakú lyukkal rendelkeznek.
> Aztán vettem egy radiátorcafnit,
> http://solar-d.hu/kepek/R_BERGER_LEPCSOS_UNI-KULCS_1_2326_tn.jpg
> aminek ugyanolyanja van, mint a hajtókarnak.
> Hogy lehet ezeket összeházasítani? Ezer keresőkifejezéssel

Ennek erosen meleghazassag-szaga van :D Nem tilcsa azt a torveny?? :)

Amugy nem tudom mire gondolhatott aki ezt kitalalta?? Mondjuk nekem mintha
remlene hogy egyszer volt a kezemben olyan racsnis (igazabol ugy remlik
golyos volt az) hajtokar aminek luk volt a kozepe, es gyarilag az
iranyvaltast peldaul ugy tudta hogy a beledugott kis pocs melyik oldalan
allt ki, csak hogy szabatosan fogalmazzak :) Lehet valami ilyesmit kene
vadasznod, nem meleghazasitot :)

Jano