[Epitesz-barkacs] olasz golyóscsap javítása?

szlretro szlretro at freemail.hu
2014. Sze. 4., Cs, 19:29:08 CEST

Hello Cser,

2014. szeptember 4., 18:12:47, írtad:

CT> egy ilyen, 3/4 collos olasz golyóscsap
CT> http://v31.hu/aru_reszl.php?id=3328

CT> a baloldal felé levő külső menetes oldalon csöpög

CT> ilyet még nem maceráltam, javítókészletről nem tudok,

CT> van valakinek tapasztalata benne?

Szia!

Bocs, nem fikazni akarom, de ilyenek a legolcsobb kinai gagyik szoktak
lenni (persze ettol meg lehet olasz import : )
Nekem BB-s (belso-belso) menetes volt, de az is ugyanigy van
osszerakva.  A hibajelenseg detto.
En szetszedtem (Beka utan szabadon) :) , de utana mar hiaba is akartam
volna osszerakni: a benne levo kemeny muanyag az 1. osszeszereleskor
felveszi a golyo alakjat -> ugyanugy nem lehet megegyszer osszerakni.
Plusz a hasznalattol "osszekopik", tobbet nem fog zarni teljesen.
Sok sikert, de sztem felejtos :(((

--
Üdvözlettel,
 szlretro                            mailto:szlretro at freemail.hu

"bomba, tnt, kensav, H2SO4, saletromsav,HNO3, glicerin HOCH2CH(OH)CH2OH"

---
A levél vírus, és rosszindulatú kód mentes, mert az avast! Antivirus védelme ellenőrizte azt.