[Epitesz-barkacs] olasz golyóscsap javítása?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2014. Sze. 4., Cs, 21:43:17 CEST

Pataki István wrote:
> Azért elmesélem egy élményemet. Nagyon sok mofém csapot építettem már...

Én meg most vagyok kellemetlen szituban.

Kerticsap, valszeg mofém (nem láttam, mit építettek be) elzáró-leeresztő csapról
van szó.
Ha nyitva hagyom, hallani lehet, hogy sziszeg lent, látni a vízórán, hogy megy a
víz. Tehát el kell zárni.
Eddig rendben volt - fogjuk rá -, de most már elzárva is sziszeg, felül
megjelent a víz. Még pont nem mozgatja igazán az órát, néztem nagyítóval
fentről, amennyire képes voltam megnézni, nem lehet vészes.

De kiásni... jön valaki ezen a hétvégén, és kiássa, és talán az instrukcióim
alapján meg is csinálja. A komplett csapot kéne cserélni arra, amit megvettem.
Mofém ez is, egész jó, de ezek szerintem mind öntévényhibásak kissé. Ezárt
állapotban az öntvény hibája miatt nincs igazán teljesen korrektül elzárt
állapotban, csak éppenhogy. Némi reszeléssel megcsináltam, most ez tök jó, csak
be kéne építenie valakinek.

Most arra nem is merek gondolni, hogy visszavezettetni a kerticsapot a közelében
lévő vízóraaknába, abba rakni a leeresztőt, és onnan vissza újra a kerticsaphoz.
Erre fel se vagyok készülve, meg hát jóval többet kéne ásni.

A legutóbbi javításnál kerületi szakcéget hívtam a helyi "kisokos" kiadványból
kinézve. Gyorsan végeztek, de szarabb lett, mint volt. Még egyszer nem akarok
szakcéget hívni.