[Epitesz-barkacs] olasz golyóscsap javítása?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2014. Sze. 5., P, 17:00:57 CEST

Vajk Fekete wrote:
> Vazz. En meg olyat nem lattam hogy az a szar fagycsap valakinel  ne
> kezdett volna el ereszteni egy ido mulva.

Amit most szeretnék beépíttetni, azt szétszedtem, átnéztem, és bízom benne, hogy
ki fog bírni egy-két évet. Az volt csak a baja, hogy ütközésig elzárva épphogy
csak zárt, reszelni kellett az ütköző pöckön. A régihez képest újdonság volt
nekem, hogy nem tartalmazott rozsdásodára hajlamos alkatrészt.

Később majd máshogy fogom megoldani, de most ereszt, és muszáj gyorsan valamit
tenni.