[Epitesz-barkacs] ajtók

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2014. Sze. 8., H, 12:28:20 CEST

2014.09.08. 12:24 keltezéssel, Vajk Fekete írta:
> nekem kis válogatás után 22ezer forintos obis ajtóim vannak (valami
> lengyel gyártmány, xxxEX) nem tökéletes, de nem annyival rosszabb mint
> amennyivel olcsóbb
Egyelőre nálam is az obis a nyerő 22-ért :)
A mellékelt kép is az obi honlapjáról valósi.
A mázolás nálam alap, szóba sem jöhet ilyen műanyagfóliás ajtó.
Ez ilyen ficam a fejemben, ez van. Először a meglevőket
akartam felújítani, de reménytelenül szét vannak rohadva a félfák alsó
szárai, és
nincs rá jó technológia kijavítani, és akkor még mindig ott vagyok, hogy
nyikorgó,
girbe-gurba ajtóim vannak, amiknek jó a félfa alja.

--
Hofferek Attila