[Epitesz-barkacs] Csiga?

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2014. Sze. 9., K, 07:45:09 CEST

Szervusz HJózsi!

> Vagy mi a fene lehet ez?
> A mérete: kb 3-4 mm átmérőjű, és 15, max 20 mm hosszú. Marha lassan

Csiga.

> A neten nem találtam hozzá hasonló képeket. A meztelencsigák is tudnak ilyen
> méretűek lenni, amíg kicsik. Ha nem nézi meg közelebbről az ember, azzal is
> téveszti össze. Sajnos az is rengeteg van, meg "hagyományos" csiga is. A

Nálunk narancssárga (spanyol) csiga van sok. Zabálják a veteményest,
de egymás hulláit is. Érdekes, abból sose láttam még kicsit, lehet,
hogy egyből nagyok (-: Én elfelezem vagy kipukkasztom őket, mikor hogy
sikerül, a többit nem bántom. Idén mindenből sok van, mert jó nekik az
idő. Tavaly eseményszámba mentek...

szia: Balázs