[Epitesz-barkacs] Falra polc

Tanács Dávid Szilveszter tanacsdavid at sosperec.hu
2014. Sze. 17., Sze, 20:42:05 CEST

Lehet, hogy ez lesz. Purhab+hosszu csavar. Nem tudom milyen vastag a fal, ez egy mellekepulet szomszed feloli oldala.
A sima csavartol a kampo miatt felek. Bar a fejen meg tud kapaszkodni, nem fog leesni. Eddigi gondoltaimat akkor a szoges vonal vitte felre.

Kampos csavar ugye elerheto a hagyomanyos L alakban is, nem csak kerek 'szemmel'?

david

---- Be Sze, 17 szept. 2014 19:27:09 +0200 Vajk Fekete  írta ----