[Epitesz-barkacs] Deszka fal

Karoly Kovacs koka55 at gmx.at
2015. Ápr. 26., V, 22:10:34 CEST

1. mennyi ideig védi a xylamon? Pár évig max. (Ahol a faházaknak sok
évszázados hagyománya van, ott egy-egy faház nem ritkán 4-500 éves!)
2. a belső részeket ( a borítás alatt, stb.) hogyan kened újra?
3. Tévhit, hogy csak a farontó bogár eszi. Szereti pl. a darázs is, és
még sok egyéb kreatúra.

Károly