[Epitesz-barkacs] Deszka fal

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2015. Ápr. 26., V, 22:38:50 CEST

Nem is rugózik senki, vagy legalábbis én nem, csak szerintem az az állítás
így magában, hogy a mi éghajlatunkon elenyésznek a faházak tizes
nagyságrendű
év alatt, az nemállja meg a helyét. Gondolom az olyanéghajlatú helyeken
sem csak
úgy beépítik a fát és kész, ott is nyilván kezelik a gyárban, aztán
beépítés előtt, után,
közben, helyett, stb. Mint ahogy azt kell.