[Epitesz-barkacs] motorvédő kapcsoló

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2015. Ápr. 27., H, 07:52:39 CEST

Hofferek Attila <hofi at soka.co.hu> írta, 2015. 04. 27.:
> De ezt te üzemszerűen ki-be kapcsolásra használod?
> Ezeknek ilyen párezer kapcsolás az élettartamuk.
> http://www.ganzkk.hu/magyar/horelek_motved.pdf

kapcsolási gyakoriság: max 40c/h

akkor óránlént 40-et kellene kibírnia?

viszont ha a piros gombra sem reagál, akkor hővédelemre sem nagyon alkalmas
már, szerintem

mondjuk csinálnék egy zesztelésre is alkalmas "zárlatot", és ha arra sem dobja
el magát, akkor ezt a hővédőt is javítani kellene

egy korábbi fajta Ganz hővédőben sorbakötött cekász melegített egy bimetált