[Epitesz-barkacs] motorvédő kapcsoló

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2015. Ápr. 28., K, 06:55:30 CEST

de ez egy motorvedo. melegszik mint atom, uzemszeruen. sot, mivel a
melegedes merteke a mukodes lenyege, es direkt ugy van meretezve hogy a
kornyezeti homerseklet is szamit, ha becsomagolom akkor sokkal hamarabb fog
leoldani. van gyari tokozata, csak aki anno felrakta a fureszre nem
szamolt, es ha 45 fokban bedontom a lapot akkor a magassaggallito kezikerek
beleer. elegansan kiutotte a doboz oldalat, igy mar elfer a kerek :-) .
lehet nekiallok es ezt megoldom.

van bringas teflonos spray is (tf2) meg motip teflonspray is. utobbi tuti
teljesen szarazra szarad, elobbit meg nem probaltam nem bringalancra.

Vajk