[Epitesz-barkacs] motorvédő kapcsoló

Beka beka63 at freemail.hu
2015. Ápr. 28., K, 12:17:39 CEST

Hello Hofferek Attila!

> A féktisztító spray is ilyen szerintem.

No igen, de gondolom a féktisztító mégiscsak valami durvább anyag.
Nem biztos, hogy elektromos dologba jó volna belefújni.
Ez a kontakt valami meg pont erre való. Ráadásul olyan olcsó volt,
hogy mikor kifogyott a raktárból, vettem boltban, mert rászoktam.
Valamint fura mód nem éget! Tehát áram alatti gépbe is bele
lehetett vele fújni. Ezzel pucolták a kollégák a telefonelosztókat.

    Géza