[Epitesz-barkacs] budi

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2015. Aug. 9., V, 13:03:36 CEST

Párszor már nekifutottam itt elméleti szinten egy kerti kis építmény
alapozásának, most eszembe jutott még egy, a budi.
Meg is néztem, mit dob rá a kereső, és egy olyat találtam, hogy le kell
verni 40x40x600-700-as akác karókat, és azokhoz csavarozni.

Csak felmerült a kérdés, hogy vajon ezen kívül hogyan szokás még
hagyományos módon lerögzíteni a budikat? Azoknak biztos nem öntöttek
beton alapot, de mégis évtizedekig a helyükön maradtak.
A másik, hogy ha nagyobb építményről van szó, pl. egy 2x2 méteres
budiról, ahol már egy mosdókagyló, meg pár szerszám is elfér, azt is
elég lehet így lekarózni?

--

Gábor