[Epitesz-barkacs] budi

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2015. Aug. 9., V, 13:18:55 CEST

A falazott mit jelent, hogy kiássák a gödröt, téglából falakat építenek,
és ahhoz dübelezik a budit?

Az anyaföld vagy nem kérdése az ugyanúgy érvényes a sávalapozásnál is,
nem? Tehát az, hogy beton, vagy járólap vagy milyen padló van belül, az
majdnem független a statikai és rögzítési célokat szolgáló alaptól.

Gábor