[Epitesz-barkacs] budi

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2015. Aug. 9., V, 17:37:04 CEST

Acs Gabor wrote:
> [...]

Az a baj vele, hogy akármilyen anyagból csinálod, olyan szinpad hatású, mindig
dobog a lábad alatt, ha mész. Ezáltal mozog is, tehát ha pl hajópadló vagy
parkett a burkolat, jó esélyel nyikorogni is fog. Nekünk egyszer volt ilyen, és
amikor a faházat áttelepítettük, akkor döntöttem úgy, hogy ez a módi soha
többé..., betonlemez lett. A kiemelés miatt oldalt alapszerű, belül feltöltés.
Semmi vas amúgy.