[Epitesz-barkacs] Padlásfödém hőszig.

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2015. Aug. 12., Sze, 19:19:34 CEST

Acs Gabor wrote:
> Pont azért nem dobtam ki építkezéskor a lépésálló EPS törmeléket, meg
> a Rockwool hulladékot, hogy majd egyszer így bezsákozva jó lesz a
> fürdőkád alá, vagy hőtároló víztartály köré.

Mit csináltál vele? Mert, ha csak úgy valahol szanaszét van szóródva, az rohadt
poros lehet. Ha valahogy bezsákoltad, akkor jó.

Hőtároló szigetelése:
Nekünk kívül van a bojler, és azt vettem észre (vadi új volt), hogy napközben
bizony elég jelentősen le tud hűlni benne a víz. (Különmértről megy ugye.)
Becsomagoltam 5 centi hungarocellbe, ettől megszűnt a probléma. Eddig nem sok
érdekesség van benne, hanem ahogy csináltam:

Eleve a falon volt hungarocell.
A méretre szabott táblák széleire purhabot fújtam, és úgy illesztettem fel
merőlegesen a meglévő hungarocellre, meg egyúttal a bojlerre is, hogy előre
levagdostam egy csomó kb arasznyi 1mm-es vasdrótot. Ezeket többféle irányban
beleszúrtam a hungarocellekbe úgy, hogy fele a már fentlévőbe, fele az újba
kerüljön. A többféle irány miatt egyfajta alakzáró kötés jött létre, tehát a
felillesztés után, ahogy az a néhány drót belekerült, máris el lehetett engedni.
Így seperc alatt körbeértem, csináltam neki ferde tetejét is.

Volt az a nagy vihar a múltkor, ami a tetőt is megbontotta, meg sok fa kidőlt
stb. Na ez kibírta, semmi nem mozdult el benne. Pedig azt hittem, hogy ha valami
maradéktalanul lejön, hát az ez lesz.