[Epitesz-barkacs] Padlásfödém hőszig.

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2015. Aug. 13., Cs, 11:50:51 CEST

edk-barkacs at babakezek.hu wrote:
> [...]

Biztosan, de ahogy látom, nem annyira a hőszigetelés elégtelensége miatt, hanem
mert jóval hidegebb víz jön a csapból. Ennek két folyománya van:
1. hidegebbet kell ugyanannyira felmelegíteni,
2. fürdéskor azonos (vagy a hideg miatt magasabb) hőmérsékletű vízzel szeretne
fürdeni bárki, ehhez a hidegebb vízből kevesebb, a melegebből több kell.

A fogyasztásnövelés elkerülésére hatékony módszer:
Télen úgyse izzad az ember, ritkábban kell fürdeni. :-)

Különben néztem, mennyire lesz hidegebb a járulékos hőszigetelés után a víz. Ha
még mindig számottevően lett volna hideg, még egy réteg hungarocellt felraktam
volna, de mivel tök jónak találtam, hagytam. Sőt, belenyúltam a hungarocell és a
bojler közötti térbe. Megtehettem, mert alul hagytam egy elcsúsztatható lappal
nyitható részt. Azt éreztem, hogy egész meleg van a bojlert felületén. Vagyis a
hungarocellel együtt a bojler vadhidegben is melegebb helyen van, mint bent a
lakásban csupaszon.