[Epitesz-barkacs] budi újabb téma

Orbán Mihály minyu at freemail.hu
2015. Aug. 16., V, 03:00:08 CEST

Sziasztok!

Ha már a budi témánál tartunk, én is kérdeznék. Lehet-e kapni kis
hazánkban amerikai tipusú wc kagylót? Az olyan, mintha eldugult volna,
félig áll a víz benne. Nem csobban vissza, mint egy hazai mély öblítésü,
mert közel a víz. A kaka vízbe kerül, ami le is zárja a szagokat. Mivel
vízben van, nem tapad le mint sok kagylónál és nem kell emiatt kefélni
sem öblítésnél. Hátulról egy erős vízsugár tolja a cuccot a lefolyóba,
míg kőrben is öblít.
Már legalább három amerikás ismerősöm panaszkodott, hogy mennyire
gusztustalanok a mi kagylóink. Én New York-i tapasztalatom alapján
tökéletesen igazat is adok nekik.

Misi

---