[Epitesz-barkacs] 108mm

Orbán Mihály minyu at freemail.hu
2015. Aug. 19., Sze, 01:24:31 CEST

2015.08.18. 12:43 keltezéssel, Acs Gabor írta:
> Ennyi eső esett tegnap itt Pesten.
> Van egy pince, amit bérelek, az teljesen elúszott, hajnalig lapátoltam
> a vizet. És az a baj, hogy a csatornából feljött esővíz csinálta, nem
> tudhatom, mennyire fertőző vagy nem az a víz. Ráadásul légó pince,
> nincs ablaka, hogy kiszellőztessem.
>
> Aztán van egy szuterén lakásom, nem abban lakom, csak van. Azt
> teljesen elöntötte a szürke iszapos trutyi.
> Az egyik szoba parkettás, a másik laminált padlós.
> Mit gondoltok, ilyen helyzetben mi a jó a parkettának? Egy párátlanító
> hatékonyabban szárítja, mint ha nyitva vannak az ablakok? Vagy ha túl
> [...]
Nem akarlak rémísztgetni, de volt vőjelöltem lakásában párnafás volt a
parketta, amire a radiátorból szivárgott annyi víz, hogy mire
nyaralásból megjöttek, nem is volt nedves a parketta. Síugró sáncnak
viszont jó lett volna, annyira felpúposodott. A párnafák faltól falig
értek és a víz hatására hosszában megnyúltak nem vot hova kiterjedjenek,
csak felfele. :-(

Misi

---