[Epitesz-barkacs] Elázás

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2015. Aug. 19., Sze, 18:49:08 CEST

A fertőtlenítésen gondolkoztam. A műanyag, fém stb tárgyakat be tudom
áztatni flóraszeptbe, ha akarom. de pl. egy rakás képregény is áldozatul
esett, amiket szeretnék megmenteni a gyereknek.

Először arra gondoltam, hogy 80 fokos sütőbe berakom pár percre, attól
meggyulladni nem fog, de lehet, hogy azért még tönkremegy.
Az új gondolatom meg a germicides vagy Hgl vagy hasonló lámpa. Csak nem
tudom, hogy az összetapadt papírlapok között mennyire lehetne hatásos.
Mi a véleményetek?

--

Gábor