[Epitesz-barkacs] Elázás

Tanács Dávid Szilveszter tanacsdavid at sosperec.hu
2015. Aug. 19., Sze, 19:51:56 CEST

Erdemben hozzaszolni nem tudok, de egy kvarclampara a vendegem vagy, ha az segit.

david

---- On Sze, 19 aug. 2015 18:49:08 +0200 levlista at e8e.eu wrote ---- A fertőtlenítésen gondolkoztam. A műanyag, fém stb tárgyakat be tudom

áztatni flóraszeptbe, ha akarom. de pl. egy rakás képregény is áldozatul

esett, amiket szeretnék megmenteni a gyereknek.

Először arra gondoltam, hogy 80 fokos sütőbe berakom pár percre, attól

meggyulladni nem fog, de lehet, hogy azért még tönkremegy.

Az új gondolatom meg a germicides vagy Hgl vagy hasonló lámpa. Csak nem

tudom, hogy az összetapadt papírlapok között mennyire lehetne hatásos.

Mi a véleményetek?

--

Gábor

Epitesz at lists.javaforum.hu