[Epitesz-barkacs] Elázás

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2015. Aug. 19., Sze, 21:01:21 CEST

Pataki István <pataki.istvan at freemail.hu> írta, 2015. 08. 19.:
> Szerintem csak ott fertőtlenít, amit közvetlenül ér. Talán valamilyen
> nem agresszív gázban is lehetne fertőtleníteni, de az meg már biztosan
> nem barkács tevékenység. Mégis csak ki kellene próbálni az UV-t, ha nem
> teszi tönkre a nyomtatást, akkor az működhetne.

a germicid lámpa nem ózont is termelő?
az UV-C vagy más néven Germicid fénynek van sterilizáló hatása,

meg ilyet is írnak róla:
A germicid vagy baktériumölő lámpák speciális UV-C tartományú
fényforrások. Ez a rövid hullámú ultraibolya sugárzás roncsolja a
kórokozók DNS-ét, ionizálja az oxigént és ózon keletkezik, ami szintén
fertőtlenítő hatású.