[Epitesz-barkacs] Elázás

SZIGETI Szabolcs szigiszabolcs at gmail.com
2015. Aug. 20., Cs, 08:59:43 CEST

Hali!

Régebben használtak etilén-oxid gázt nem hőkezelhető anyagok orvosi
sterilizálására. De ez valszeg házilag nem járható.
Restaurátort egyszer kérdeztem, hogy penészes könyvvel mit csinálnak, ő is
gázt emlegetett.
Lehet, hogy létezik valami könnyebben elérhető gáz. Talán könyvekkel
foglalkozókat kellene kérdezni. Szécheny könyvtár?
Meg jó még a gamma sugárzás is, de az sem házi módszer.

Szabolcs