[Epitesz-barkacs] Lidl dugókulcskészlet

SZIGETI Szabolcs szigiszabolcs at gmail.com
2015. Dec. 7., H, 12:27:02 CET

Szívesen.

Persze vettem egyet, mert nekem is eddig csak egy hasonló 20 éves valami
volt, ami mg működött, de a negyedes hajtó racsnija már végét járta, meg
lötyögött már az illesztéseknél, de leginkább a torx bitek hiányoztak
belőle, ami autóhoz stb. manapság szinte kötelező. Most másodszor is
megnéztem és még mindig jónak tűnik, arra célra mindenképpen, hogy ha
bárhova szaladni kell a családban szerelni, akkor egy koffer elég. Végül
kis, ha úgy nézzük, alig drágább, mint fél tank benzin, vagy olcsóbb, mint
egy üveg iható minőségű whisky:-)
Mondjuk múltkor láttam egy hasonló méretű Gedore készletet picivel félmilla
alatt, ahhoz képest pláne olcsó. Igaz, a Gedore valósznűleg még az
ük-ükunokáknak is jó lenne.

Le fog-e törni az első berohadt M8-as csavaron, azt nem tudom, de elég
masszívnak és precíznek tűnik. A racsnija szétszedhető illetve nyomógombos
kioldású, ez ezért nem jellemző a nagyon vacak cuccokra. Legfeljebb
rétegelt lemezből csinálok neki koffert, ha a műanyag megadná magát.

Volt amúgy racsnis csillagkulcs készlet is, de annak nem győzött meg a
minősége, pedig régóta fáj a fogam egy olyanra. De így ezt kapom magamtól
karácsonyra.

Szabolcs