[Epitesz-barkacs] valós vagy kamu?

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2015. Dec. 8., K, 15:06:21 CET

> nagyon kíváncsi vagyok hogyan tudnak nem tűzveszélyes minősítést elérni.

Miért, a fa lambériát is engedélyezik falra, ami pedig tűzveszélyes.

Amúgy ha ásványi anyagba van keverve, mire onnan kiszabadul, mert
mondjuk a hőtől leomlott és kiégett a gipsz vagy a habarcs a tűz már
túl is van a nagyján.

Azon is gondolkodtam, hogy mit csinál a paraffin tűzben. Ha pl.
gyertyát parázsba dobsz, nem gyullad meg, ha a kanóc nem kezd égni.
Megolvad, füstöl. Igaz, régen próbáltam, már homályosak az emlékek.

szia: Balázs