[Epitesz-barkacs] Új építés áfa-kedvezmény

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2015. Dec. 14., H, 14:39:18 CET

Nyilvánvalóan nem keresztényi jócselekedet, hanem ezt egy marketinges
agy a központban kitalálta, hogy ez kell a választásokra, ebben az
időpontban. így számomra nem kérdés, hogy át fog menni, csak nem egészen
értem a gyakorlati megvalósítását.

Mivel pont jövőre akarok építkezni, nekem nagyon nem lesz mindegy az a
10-20%, csak valahogy azt ki is kéne nyerni a rendszerből.

Gábor