[Epitesz-barkacs] Új építés áfa-kedvezmény /3

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2015. Dec. 18., P, 12:35:37 CET

De lakásra is lehet, ott 150m2 a limit. Tehát építesz egy házat, amiben
két 150m2-es lakás van, akkor 10M-t igényelsz vissza?

Szerintem legalább 1 évig fogják módosítgatni ezt a törvényt.
Én csak attól tartok, hogy ha nálam sokkal okosabb kreatív ügyeskedőknek
is beindul az agyuk, nehogy a végén visszavonják az egészet.

Gábor